#burcustravels

Merhaba, bu hem bu blog için bir giriş yazısı hem de kendimi ve yazacaklarımı anlatmam için bir başlangıç. İlk olarak 2013 yazında gezmeye başladıktan sonra bunu çok sevdiğimi ve devam etmem gerektiğini fark ettim. Çünkü yeni yerlere gittikçe hem kendime hem de çevremdekilere daha çok şey katabiliyordum.  Böylece yola çıktım ve o gün bugündür hala ilk fırsatta ucuz uçak bileti bakıyorum.
Yeni yerler görmek, yeni insanlar tanımak, bazen uyuyacak yer bulamayıp ortada kalmak, bazen yiyecek bulamayıp aç kalmak bazense yağmur altında saatlerce yürüyüp gezinin geri kalanını hasta geçirmek… Bunların hepsi tek bir parça, çünkü geriye dönüp baktığınızda hepsi güzel birer anı.
Herhangi bir yere gitmeden önce saatlerce oturup tüm yazılan blogları inceleyen, resimlere bakan ve hepsini not alan ben, kendimce bunları toparlamak istedim. Hem gitmeden önce derlediğim bilgiler hem oraya gittiğimde öğrendiklerim bu blogun önemli birer parçası. Üstüne üstlük kendi çektiğim fotoğraflar ve gözüme çarpan detayları da ekliyorum. Bu blog sadece okuyana değil kendime de yararlı çünkü bazı şeyler üzerinden zaman geçtikçe unutuluyor ama yazı hep buralarda bir yerlerde oluyor. Ne yazık ki küçük detayları unutmaya başladığımı fark ettim ve daha çok not almaya başladım.

Bu blogu sadece Türkçe değil İngilizce de tutmayı düşünüyorum. Dolayısıyla bir beta sürümü diyebiliriz şu an için.

Bunlar şimdiye kadar gezebildiğim ülkeler, elimden geldiği kadar gördüğüm şehirler hakkında blog postlamaya devam edeceğim.

Austria, Belgium, Bulgaria, Czech Republic, Estonia, France, Germany, Greece, Hungary, Italy, Latvia, Lithuania, Macedonia, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Spain, Sweden, Ukraine, Vatican City State

Leave a Reply

